ویدئوی معرفی دوره

توجه : در صورتی که این دوره را تهیه کنید و پس از آن در دورۀ حضوری ثبت نام کنید ، معادل مبلغ پرداختی این دوره را برای ثبت نام دورۀ حضوری تخفیف خواهید گرفت . پس با خیال راحت این دوره را تهیه کنید و بعد با اطمینان در مورد شرکت در دورۀ حضوری « اجایل مارکتینگ » تصمیم بگیرید . زمان برگزاری دورۀ حضوری که ضمن در نظر گرفتن شرایط کرونا مشخص خواهد شد در مردادماه نود و نه خواهد بود که متعاقبا به وسیلۀ تلفن و ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد .

معرفی دوره

اجایل مارکتینگ یا بازاریابی چابک ، رویکردی نوین برای سرعت بخشیدن به پروژه های بازاریابی است و با تلفیق فلسفۀ اجایل و چهارچوب های زیر مجموعه آن و اصول مارکتینگ به سازمان ها و شرکت ها کمک می کند تا با تشکیل تیم های اجایل مارکتینگ در فضای سرشار از عدم قطعیت و پیچیدۀ امروزی بتوانند ، فعالیت های بازاریابی متنوع خود را طراحی و اجرا کنند و در زمانی کمتر نسبت به روش های بازاریابی سنتی به سرانجام برسانند .
این رویکرد جدید ، راه حلی کاملا علمی است که شرکت ها بتوانند در زمانی کوتاه از بازاریابی سنتی به بازاریابی مدرن که مبتنی بر فلسفۀ اجایل مارکتینگ است ، منتقل شوند .
یادگیری مداوم و بکارگیری موثر اجایل مارکتینگ توان شرکت ها برای پیدا کردن راه حل در شرایط بحرانی را نیز افزایش می دهد و طبیعتاً در فضای به شدت رقابتی امروز ، شرکت هایی می توانند به سودآوری و بقای خود ادامه دهند که به ابزارهای قدرتمند مانند اجایل مارکتینگ مجهز شده باشند .
در این ویدئو به صورت مقدماتی اجایل مارکتینگ و کاربرد اسکرام در مارکتینگ تشریح شده است و برای شروع یادگیری در این مسیر ، مناسب است حتما ویدئوهای آموزشی رایگان « معرفی اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) » که هم اکنون در وب سایت مدرسه اسکرام ( https://scrumschool.ir ) در دسترس است ، مشاهده شود تا دید کاملتری نسبت به موضوع ایجاد شود . دورۀ حضوری « اجایل مارکتینگ » در مردادماه نود و نه پس از بررسی شرایط کرونا به شکل حضوری یا غیر حضوری برگزار خواهد شد که از طریق سایت مدرسه اسکرام و سایر امکانات ارتباطی اطلاع رسانی خواهد شد .

اهداف دوره

  • دریافت جواب اینکه اسکرام چیست و چه مسائلی را حل می کند
  • آشنایی اولیه با فلسفۀ اجایل در مارکتینگ
  • بیان دلایل روشن برای اثبات نیاز قطعی به پیاده سازی اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک )
  • معرفی چهارچوب اسکرام برای پیاده سازی اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک )
  • کاربرد اسکرام در اجایل مارکتینگ ( باید ها و نبایدها و روش ها )
  • هموار سازی ورود به دنیای اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک )
  • ارائۀ روشی برای عبور از بازاریابی سنتی به بازاریابی مدرن با یادگیری و پیاده سازی اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک )
  • یادگیری روش هایی برای افزایش سرعت در پروژه های بازاریابی همراه با افزایش بهره وری

سرفصلهای دوره

  • معرفی مدرس
  • مقدمه
  • تفاوت Agile و agile - بازاریاب چابک - فلسفۀ اجایل و آمادگی دائمی برای تغییر و بهبود
  • اسکرام و مارکتینگ
  • پنج دلیل قطعی برای استفاده از اجایل مارکتینگ
  • پیش نیازهای پیاده سازی اجایل مارکتینگ
  • تعریف فرآیند استاندارد ورود درخواست به تیم
  • کارهای لازم پیش از آغاز اسپرینت
  • فعالیت های حین اسپرینت - ارزش های اسکرام
  • رد درخواستهای ورودی خارج از چهارچوب و دستورالعمل های اسکرام
  • فعالیت های بعد از اتمام اسپرینت - Sprint Review - Sprint Retrospective
  • نتیجه گیری

مدرس دوره

آیدین افشار

آیدین افشار

  • کارشناس مهندسی صنایع ، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار – گرایش استراتژی
  • مربی توسعه فردی و مهارت های نرم ( مهارت های زندگی ) از دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی
  • شروع به کار از سال ۱۳۷۹ در رده های کارشناسی و مدیریتی کسب و کارهای متنوع در ایران و خارج از ایران
  • مدرس ، مربی و مشاور مهارت های نرم – توسعه فردی – کسب و کار

گواهینامه های مدرس

PSM I
Aidin Afshar - Google Dogital MArketing Certification
Aidin Afshar - Frictionless Sales Certified
Aidin Afshar - Inbound Certified

مشخصات دوره

عنوان دوره: آشنایی مقدماتی با اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک )

نوع دوره: غیر حضوری (بصورت ویدئو)

مدت دوره: ۶۵ دقیقه

مدرس: آیدین افشار

تولید کننده دوره: مدرسه اسکرام

مدت زمان دسترسی به دوره: ۱ سال

مخاطبین: افراد ، شرکت ها و سازمان هایی که ارتباط مستقیمی با مارکتینگ ( بازاریابی ) دارند و در تلاش هستند تا راه های جدیدی برای توسعه کسب و کار خود با سرعت و بهره وری بیشتر بیابند .

سرمایه گذاری شما: تخفیف ۶۰ درصدی تا ۲۰ تیر ۹۹: ۸۸,۰۰۰ تومان ۲۲۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *