رویدادهای خلق مدرسه اسکرام

رویداد 3 - چگونگی مدیریت فیدبک کاربران

رویداد 2 - تجربیات توسعه پلتفرم یادگیری اشتراکی

رویداد 1 - پلتفرم ایجاد و خرید دوره های رسمی اسکرام

در راستای ارتقای سطح دانش اسکرام قصد داریم تا هر ماه تجربیات واقعی و درس آموخته های خود را از خلق یک کسب و کار مبتنی بر تکنولوژی در فضای بین المللی، با شما به اشتراک بگذاریم، تا ضمن لمس  کارکرد یک تجربه ی واقعی موفق در چارچوب اسکرام، در خصوص قدرت و اختیار خلق که در همه ما وجود دارد، آگاهی یابیم و بدانیم چگونه از آن استفاده کنیم.

اما منظورمان از قدرت و اختیار خلق چیست؟؟؟

ما انسان‌ها بنا به نوع آفرینش‌مان اختیار داریم که هر چه به معنای واقعی می‌خواهیم برای خودمان بسازیم و به نوعی آن را خلق کنیم.

با گفتن این جمله ممکن است که بلافاصله ذهن شما گواهی دهد که نه اینگونه نیست و سختی‌ها و موانع اجازه نمی‌دهند که به هر چیزی خواستیم برسیم. اینجا باید کمی در این نکته تامل کنیم که جهان پیرامون ما مثل ساعت کار می‌کند بگونه‌ای که می‌توان یک شخص را با دقت بسیار بالا در سیاره‌ای دیگر فرود آورد و مجددا او را به سلامت به زمین بازگرداند. پس اگر مانعی بر سر خلق آرمان‌هایمان می‌بینیم، صرفا عدم هماهنگی ما با قوانین جهان هستی است.

این نگاه سازنده و زندگی موفق بر اساس آن نیازمند تکرار و تمرین مستمر است تا بتوان از آن بیشترین بهره را برد.

مدرسه اسکرام چگونه در راستای خلق قدم بر می‌دارد؟

ما در مدرسه اسکرام در حال کار روی پلتفرمی در فضای بین المللی برای توسعه صنعت آموزش هستیم بگونه‌‌ای که در نقطه شروع قصد داریم سرویسی ارائه دهیم که مدرسان جهانی اسکرام و کسانی که می خواهند اسکرام یاد بگیرند به راحتی یکدیگر را پیدا کرده و اسکرام را در سطحی جدید از کیفیت یاد بگیرند و در ادامه قصد داریم تا این پلتفرم را در سطح کل صنعت آموزش توسعه دهیم.
چشم انداز ما خلق بستری برای دریافت آموزش باکیفیت برای هر نوع آموزش است بگونه‌ای که هر کسی در هر جای این دنیا تصمیم به یادگیری چیزی گرفت پلتفرم ما گزینه اولی باشد که ذهن آنها پیشنهاد می‌دهد و همانگونه که می‌بینید در حال خلق آن هستیم.
حرکت در مسیر آفرینش این بستر نوعی استفاده آگاهانه از اختیار خلقی است که در درون همه ما نهفته است.

رویداد خلق مدرسه اسکرام

یکی از قوانین جهان پیرامون ما “قانون فزونی” است که می گوید هر کس با شما ارتباط می‌گیرد در زمانی که از شما جدا می‌شود باید از سمت شما چیزی به او اضافه شده باشد. نتیجه این رفتار فراوانی است که هر دو طرف تجربه خواهند کرد زیرا جهان هستی بسیار سخاوتمندانه آن را به شکلی در آینده به ما بازخواهد گرداند.
از این رو ما در تیم مدرسه اسکرام تصمیم گرفته‌ایم که با اینکه روی یک کار پر از ریسک و عدم قطعیت دست گذاشته‌ایم ولی ریسک آن را بپذیریم و بصورت زنده درس آموخته‌ها و تلاش‌های طی مسیرمان را با صنعت نرم افزار و فعالین فضای کارآفرینی کشورمان به اشتراک بگذاریم.
نتیجه این تصمیم معرفی رویداد جدیدی است بنام “خلق”.
این رویداد ماهی یکبار بصورت آنلاین برگزار خواهد شد و برای همه رایگان خواهد بود. در این رویداد ماهانه تیم مدرسه اسکرام در مورد پیشرفت خود در این مسیر صحبت خواهد کرد. قطعا درس آموخته‌های ارزشمندی در این رویدادها نهفته است که باعث توانمندی و انگیزش همه فعالین این حوزه خواهد شد تا اگر مسیر مشابهی را طی می کنند از این درس آموخته‌ها استفاده کنند
 

این رویداد برای چه کسانی مناسب است؟

این سری رویدادها برای همه فعالین صنعت نرم افزار و دنیای کارآفرینی مفید خواهد بود.

رویدادها به چه صورت برگزار می شوند؟

رویدادها بصورت آنلاین از طریق یکی از ابزارهای ارتباط ویدئویی برگزار می شوند. لینک ورود به رویدادها در کانال تلگرام مدرسه اسکرام و پیج اینستاگرام مدرسه اسکرام منتشر می شود.

چگونه از تاریخ برگزاری رویدادها باخبر شویم؟

در کانال تلگرام مدرسه اسکرام عضو شوید و پیج اینستاگرام مدرسه اسکرام را دنبال کنید. از این دو طریق موضوع، تاریخ برگزاری و لینک ورود به رویداد اطلاع رسانی خواهند شد.

آیا بعد از اتمام رویداد می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم؟

بله. رویدادها ضبط می‌شوند و در کانال آپارات مدرسه اسکرام منتشر می‌شوند. ضمنا در همین صفحه می توانید به رویدادها دسترسی داشته باشید. لینک دسترسی هم در کانال تلگرام مدرسه اسکرام اطلاع رسانی خواهد شد.